!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jag vet inte om ni har tänkt på det, men jag andvänder sällan utropstecken(!).
Jag vet inte
Jag vet inte
Jag vet inte varför faktiskt. Jag bara gillar dem inte.
Dom är fula och äckliga. 
Fast samtidigt så är jag väldigt utropstecknig i min personlighet. Fast det låter lite bittert när man skriver utan...
Så därför skriver jag med smileys ibland:)
Men jag gillar inte dem heller helt:(
:D
Men nu vet ni iaf, chingeling;)

Kommentarer
Postat av: Hanna

sv: Men i alla lägen stämmer det ju faktiskt inte. För vem fan vill ha en låååååååång matteläxa eller en extremt lååååååång lektion med petter? haha, ;]

2009-11-04 @ 19:21:08
URL: http://malmfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0