Jag kopierar lite från en annan blogg nu, men den var så jävla fin

Det var en tjej, som var född med ett genetiskt fel. 
Hon var blind och önskade sig inget mer än att kunna se världen.
Hon sa till sin pojkvän:
"Om jag bara kunde se skulle jag gifta mig med dig"
En dag och tre veckor senare donerade någon ett par ögon till henne.
Hon kunde se, så hennes pojkvän frågade om de skulle gifta sig,
men när hon såg att han var blind vägrade hon och lämnade honom
Det sista hon hörde ifrån honom var via ett brev.
I brevet stod det:
"Okej min älskling, lämna mig om det verkligen är ditt val,
men lova mig en sak, ta väl hand om mina ögon.

Så hemsk:'(
tagen ifrån jenny

Kommentarer
Postat av: johanna

aa jag vet läste den oxå, så jävla fiin<3

2009-11-06 @ 16:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0