Men nu är jag hemma iaf

Idag åkte jag till kista för att hämta ut biljetter till New moon på lördag (!♥), så för första gången skulle jag åka kommunalt dit.
Alla som känner mig vet att jag har en tendens att inte lyckas, så lyssna noga nu, rövhattar.
Jag börjar gå mot pendeln, men känner liksom att jag inte skulle hinna så jag gick hem igen. Nästa försök tar jag mig ända fram, bara för att se INSTÄLLD på tvrutan. Fuck it liksom, så jag gick hem igen och såfort jag var framme gick jag tillbaka till pendeln och då hinner jag och allt går bra och jag kommer fram till Kista utan brutna ben etc.
Sen
När jag ska hem igen så tar jag rätt buss, men åt fel håll. Men jag lallar på där i bussen utan att tänka på det. Sen när jag har suttit där i en kvart då det borde ha tagit 8 minuter så börjar det gå upp för mig. Men jag sitter kvar i hopp om att bussen ska åka i en cirkel så att jag ändå kommer rätt tillslut. Allt var ändå redan åt helvete så vfr inte liksom.

Btw åkte jag förbi Rinkeby. Ballt ju.

Iaf så sitter jag där en kvart till sen går jag av, i Spånga. Så jag ringer pappa, (oj shit, nu gjorde jag nått med texten... hmm)
"Pappa, jag vet inte vart jag är, men jag är i Spånga"
Dem som känner mig vet också att mitt lokalsinne är lite.. jää, off.
Men det finns en pendelgrej där så pappa säger åt mig hur jag ska åka nu, han erbjöd sig att hämta mig men jag tyckte att han kunde få ta det lugnt istället. Men pendelhelvetet kom inte så jag ringde pappa igen också kom han och hämtade mig:)
Och jag hade högklackat så gissa om mina fötter värkte?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0