Nae, det är konstigt detdär

Innan jag skaffade bloggen så hände det saker hela tiden och jag tänkte att 'fan vad nice om jag hade en blogg, då skulle jag skriva i den(hähä). Varje dag hände det saker som jag kände att jag ville skriva om.
men nu när jag väl har en så kommer jag inte på något att skriva längre. Men jag har ju ingen inspiration längre, speciellt inte när jag inte kan lägga upp nya bilder. 
Men jag kan berätta om en gammal upplevelse.
Skansen med klassen, sjuan. Packar matsäck. Flaska med saft, köttbulle/rödbetsallad mackor, fett goda chokladbullar elr nåt och en massa munkar. Iaf, jag går hemmifrån, mot bussen. Sen känner jag att benet började kännas lite blött, men som sagt, mina sinnen funkar inte så jag trodde jag innbillade mig. 
Jag fortsätter gå. 
Jag inbillade mig inte.
Så min saftflaska har läckt ut i hela väskan, och väskan har gett mitt ben en massa vätska också. Ända upp i röven(det var en lång axelbandsväska i skinn). Plånboken var helt genomblöt, men allt som vart blött kan bli torrt igen.
Det droppade om mina mackor. Och munkarna ska vi inte ens prata om:'(
Om man är matälskare så mår man inte bra av att se en munk i ett sådant brutalt tillstånd. Det känns inte bra i hjärtat. 
Men glad kan man vara ändå raringar;)
Men grejen är att det inte(HAHA, knappast) är första gången detta händer. Ända sedan...3:an(?), varenda jevlans utflykt, läcker det. Fråga vilken jävel som helst, jag är riktigt riktigt dum i huvudet.
Men det är ändå tur att jag är så dum och tar lätt på saker, för annars hade jag tagit självmord för länge sedan

Kommentarer
Postat av: vic

haha, juste!! ;D<33

2009-11-13 @ 17:03:08
Postat av: johanna

det va skit kul xD men munkarna smackade bra ändå! xD <3

2009-11-13 @ 19:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0