Sean Banan

Jag var med Johanna och började tänka på nedan video vilket resulterade i att jag började garva och utbrast "Rhååååmphaaa", och då hade ju jag tänkt mig att hon skulle börja garva med mig. "vA!?" sa hon istället och tittade konstigt på mig.
Hon hade inte hört den förut!!!!!!! Och då blev jag irriterad och frågade några andra om dem hade hört den.
Dem bara garvade när jag  rhåmphade igen (hittade dock en ängel som hade hört den)
Kan det vara så att det bara är valhalltöntarna som inte har sett den? Alla jag frågade kom därifrån. Nästan.
Så jag undrar: Har jag fel när jag påstår att det är en sån video som verkligen alla har sett?

Haha, så jävla fult i slutet när han säger "Tack shääälv"

Kommentarer
Postat av: Sofia

svar: haha, ja den är cpe ;)

2009-11-06 @ 18:13:52
URL: http://imagenes.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, den är grym. Såg den för typ två år sen, eller nått(kanske bara var ett? whatever..)... löööv it. :D

2009-11-09 @ 17:37:45
URL: http://malmfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0