Da-da-da-damp

PMS och matte går inte ihop ska gudarna veta.
Har tom skrivit in svordomar i matteboken där jag inte pallar räkna som söt-Petter kmr hitta sen.

Resultat av dagens matteläxa:
Två pennor avbrutna
En penna bortkastad- hittades aldrig igen
Två dåligt gjorda läxor

Långsiktiga Resultat:
Dåliga betyg
Kommer inte in på ett gymnasium
McDonalds dissar mig
BurgerKing dissar mig
Max ska höra av sig
Max hörde aldrig av sig
Mamma slutar gilla mig
Jag bor på gatan
Ingen ger mig pengar men han Roger som luktar skit får det
Jag dör
Jag kommer till himlen men Gud ba: Hmm... Nä


Tänk att så mycket kan hända på bara en kväll?

Såhär känner man sig dåra


Kommentarer
Postat av: johanna

du e fan sjuk xD (a)<3

2009-10-23 @ 20:27:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0