Min breathtakin´ dag

Den här dagen har varit fetaste skön;D. Egentligen slutar vi som sagt halv två, men sista lektionen var inställd så vi slutade typ halv ett:D. Dessutom om vi hade vetat att den var inställd hade man kunnat gått typ 12 för vi hade lunch innan:P
Hela klassen hade bakat grejer till en skitgrej så det som inte vart sålt fick vi med hem så idag har jag ätit 3 brownies osså^^

Ang. förra inlägget, jag satt faktiskt och skrev in den helt själv:o
inget kopierande här inte;)
Jag kan faktiskt ganska många låtar, hela mitt no-häfte är fullt av låttexter xD

IDOL ikvälL ! !! !!! !!!! !!!!! !!!!!! !!!!!!! !!!!!!!! !!!!!!!!! !!!!!!!!!! !!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0