Råtta


Det här är min råtta BoB(aka bobben, bobban, Bobby. Kalla skiten vad du vill).
Jag vet att han kanske liknar en katt lite smått, men det är en råtta.
Bob är född utav våran katt Trulls(det var inte jag som döpte henne xD).
Hon satte på en råtta.Trulls fick bara en kattunge den gången, för Bob har gaser.
Haha, han har sprungit in i väggarna fler gånger än jag kan räkna xD Haha, jag hatar honom<3

Men Bob ska flytta:(
Till min plastbrorsa(Challe) som egentligen inte borde få ha djur alls, trots att han är tolv (tror jag xD).
Faaaan, kmr verkligen sakna dig Bobby... Trots allt jag sagt(Och gjort(haha, det väcker minnen xD)) så gillar jag faktiskt dig...

Kommer alltid älska dig BoB<33

obs: Bildena är ganska gamla, han är tjockare nu.
obs2:Mina föräldrar är skiljda och min pappa bor ihop med en tjej som äger Charlie och hans bror Sebbe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0