Störningsmoment

Det här är jävligt jobbigt:
Folk-som-inte-kan-stava-på-engelska-men-som-ändå-envisas-med-skriva-det-på-bloggen.
Eller på msn. Jag vet inte varför för det är jävligt löjligt men jag klarar inte av det xD
Har varit nära på att skriva hatkommentarer typ hundra gånger, men har inte gjort det. För hur löjligt är inte det? Att skriva dem där kommentarerna menar jag.
Men seriöst, man skämmer bara ut sig när an skriver fel? Och det är också jobbigt med dem som ofta säger engelska meningar på bloggen. Allra jobbigast är det om rubriken är på engelska.
Det är klart att vissa har lite svårt för engelska och det är ju klart att jag inte hatar dem för det, men skriv då inte fel i bloggen!!! !!
Oj vilket argt inlägg det blev nu:D

Jag vill verkligen, verkligen ha godis:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0