surr

Har suttit och lagt opp bilder hur länge som helst nu-.- jaja, har vart hemma från skola ett bra tag nu. Det känns som att jag aldrig gör läxor?:o fast jag gör dem liksom men.. haha aa ni fattar xD. 
Nu har jag endel bilder uppladdade så det blir nog en hel del bilder här på bloggen;)
Igår var ju jag och Johanna i arninge och kollade på skor till henne(skopunktish föralltid) men det blev inga. 
OCH VET NI!! Jag köpte inget heller:P elr några bullar och en cola men det räknas inte...
sen gick vi till lindex och hittade jättefina kläder:D
fin bild, jag vet...
hepp, nu var dte massa bilder som inte var uppladdade:'( sadface:(

Kommentarer
Postat av: johanna

du får ladda upp de andra bilderna xD <3

2009-10-12 @ 22:13:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0