Yeeeeees:D

Heeeeejdå Camillasopa<3
Hade tänkt att ladda upp en bild men jag vet fortfarande inte hur man högerklickar:(
har försökt med andra grejer ett tag men jag pallar inte längre-.-
Åhh, Ribih, min Rabih... Han var ASBRA ikväll men han är ändå ingen favorit för hans röst är väldigt ensidig, och hans scenspråk brukar iaf alltid vara fail. Men ikväll... Gaah<3
men att Camilla nu är out of my sight är brilliant superbt. It feels good, nana nana nana naaaa
Hade bestämt att jag skulle skriva ett inlägg innan midnatt, men nä'r jag gick in var den 00.01-.- haha, min tur xD
Så jag tyckte inte jag hade så bråttom. Ska nog sova snart, är trött nu. Ska fira mami(:P) imorrn nån tid, jag vet inte när xD. 
push<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0