Snor denna av dessie men jag länkar inte för hon suger.

Hårfärg? Mörkbrunt
Ögonfärg? Älskar gröna ögon, åt det mörkare hållet.
Näsa? Inte så stor kanske? Och rak?
Kroppstyp? Inte jättebiffig men inte spinkig

Ja tack, men dra upp byxorna förfan. Eller ner, vilket som.

Godaste killparfym?
Gillar faktiskt inte killparfym
Klädstil? Inte någon fashionista men han ska bry sig rätt mycket ändå
Hårfrisyr? Lite smålockigt helst:)
Bra med pengar? Spelar ingen roll. Jag skulle ändå aldrig kräva något ekonomiskt av honom.

Tönten, normal eller badguy? Den som jag har kul med
Charmig eller omtänksam? Har svårt för egocentrerade människor så omtänksam får det bli.
Snygg eller söt? Söt^^
Vacker men slår dig, eller helt OK men underbar personlighet? Jag är masochist.
Drömkill kändisen? Robert Pattinson, Chase Crawford, har säkert fler men jag minns inte.



Så om du känner dig träffad så kan du ju höra av dig.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Ledsen men Robert Pattinson är min så.. xD <3

2010-01-15 @ 14:55:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0