Ge mig vad jag förtjänar. Vad nu det är..

Om ni tycker att jag skrivit ett bra inlägg - berätta det för mig då!

Jag har fått 3 sådana kommentarer under min bloggkarriär (blinkblink) som bara handlar om någon som berättar för mig att de älskar min blogg och ni fattar inte hur glad jag blir. Jag får liksom ryckningar och springer till pappa och berättar. Haha jag skojar inte. Sedan lever jag på det i veckor och påminner ständigt mig själv om hur bra jag är.

Visst har det kommit fram vänner som berömt mig för nåt inlägg här eller där, men det är ännu roligare när någon okänd eller bekant som man inte pratar med annars plötsligt langar en kommentar om hur mycket dem gillar min blogg och jag blir så glaaaad. Jag kommer aldrig tänka "Vad är det där för nolla, känner ju inte ens henne/honom?" utan jag blir jättegladis och kommer älska dig föralltid med mitt kalla, hårda hjärta.
Blir alldeles nostalgisk over here men jag hoppas ni hajar grejen. Kommentera om jag gjort något bra, så kan en ung tjej/transvestit få känna sig lyckad och överlycklig i ett par veckor.

Slutsats: Kommentera! Ni behöver inte ens säga något snällt, berätta för mig hur ful näsa eller osmaklig humor jag har. Hur jag ser ut som en bäver när jag ler eller som en groda när jag rör mig, eller hur sexig jag är i dubbelhaka. Allt uppskattas!

 
Ni kan börja med att kommentera hur sexiga armmuskler jag har. Jag erkänner, det är liiiite fett men mest är det krall, huh? Seriöst jag är fan biffig. Hela 3 stycken har faktiskt sagt det till mig, och vet vad jag tycker om det? cooool.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Din jävla motherfucker, du ser ut som en bäver! :) Varsågod!



Ha det funny på gransnäs förresten! ;)

2010-07-12 @ 20:41:51
URL: http://hannashalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0