Det som göms i snö kommer fram i tö. Och när man städar i lådor.

När vi tog hem gamla saker från skolåret efter att vi slungats ut i sommarlov så kollade jag igenom alla prov och uppsatser och läxor och inlämningar och redovisningar och anteckningar och betyg och omdömen (aa ni fattar) från hela åttan, så när jag kom hem så tog jag mig tid att kolla igenom sjuans saker också OCH FAN VAD ROLIG JAG ÄR. Och fullkommerligt idiotisk. Jag har dock sorterat bort det allra värsta för att beskona er barndom.

Hur kan man glömma sista bokstaven i sitt eget namn?




Ursäkta dålig engelska men jag gick förihelvete i sjuan. Ta det lugnt för fan.

Här till exempel skrev jag en novell om två bögar som blev påkomna i sängen som jag sedan lämnade in till läraren.

Och alla berättelser om Sebbe Seglund, haha jag döööör.


Som sagt, bespara er barndom var det. Before it´s too late.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0