Låt media varaaaa

Faaan vad jag inte bryr mig om det kungliga (skit)bröllopet. Jag har ingenting emot att dem eller deras kärlek eller yadayada men jag tycker att det är så satans omodernt och ointressant att förstora det så jävligt. Jag bryr mig inte mer om detta bröllop än jag skulle bry mig om ifall Mona Sahlin gifte sig med någon annan feministtant. Det som stör mig är att det har fått så jävla mycket uppmärksamhet och tagit över TV och media så totalt och det gör mig gaaalen.
Så idag medan släkten satt och glodde på vigseln(var iväg på typ släktmiddag idag) så satt jag i en sackosäck och sussade. Jag ville se hennes klänning, och sedan däckade jag i två härliga timmar till och från.
Fuck you monarki, är väl vad jag vill få fram.
Men jag vill ändå önska all lycka åt Victoria och Boxer-Robert oj jag menar Daniel, för jag har som sagt ingenting emot dem alls. Kanske dyker upp en kunglig bebis snart också?
Jag blir fanimej galen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0