Grattis Linnea!

Världens mest febrila bloggare fyller 16 år idag och det ska nu firas med sömn som ska föra mig mot morgondagen likt en tunt dansande ljusstråle genom nattens mörka tomrum. Sedan ska jag fridfullt vakna till en gnistrande ny dag av svävande möjligheter och hopp ♥

Dvs, jag ska sova gott som fan sen ska jag försova mig en halvtimme med flit och sedan stressa mig igenom resten av morgonen för att sedan bege mig till skolan för att göra ett jävla prov det första jag gör.

Men man ska inte klaga för det finns jävligt fina saker i livet också, och utan de fula skulle man inte veta vad som var vackert!


Så ta nu en ordentlig titt på den här bilden och sen när ni vänder ansiktet åt vänster igen så kommer ni upptäcka att jävlar vilken fräck lampa ni har ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0