Inte mitt fel

Vet ni vad jag tycker är min bästa egenskap? Vad det är som jag gör mig till den sjukt awesomea personen jag faktiskt är?
Det är min uppdatering här på bloggen. Jag är så galet aktiv. Jag förstår inte hur ni orkar gå in på min blogg varje dag och läsa ALLT det jag skriver. Får ni inte kramp i fingret när ni måste scrolla ner så mycket? För jag vet ju att jag får kramp i fingrarna när jag måste skriva allt detta.

Att det var tjugotre dagar sedan jag senast postade ett inlägg beror naturligtvis inte på att jag inte skrivit något, utan det beror såklart på att inläggen aldrig kom fram till bloggen. Jag har nämligen skrivit närmare 149 inlägg under dessa tjugotre dagar då de inte postats, vilket är mer än någonsin. Och jag skrev dem. På min dator. Med mina händer. Med min tid. Men de kom aldrig fram. Nä.

Jävla internet alltså.


För att påminna er om hur galet cool jag faktiskt är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0