Om man ska döma folks status utifrån Facebook så är en sten coolare än jag är. Stencoolt.

Om man kollar in någons profilbildsalbum på facebook så består alltid kommentarerna av minst 328 människor som skriver följande:

Åsa Fjärdestol> OMG jag älskar ditt HÅÅÅÅÅR

Molle Rävtax> Söötaste<3

Emma "ful" Svanunge> Fett söt :)

Robin Kåtbock> Du är snygg du, wanna take a ride? ;)

Sara Rubin> Du är så fin<3 Ses vi imorrn?:)

Tove Mordförsök> Fin bild:) Gå in på min blogg www.uppmärksamhetssökande.blogg.se

Sebastian "bög" Lavendeldoftande> Jättesnygg men du borde spara ut din mustach:/
 

...Osv in i oändlighetens osaliga djup (nä, jag vet inte heller vad osalig betyder).

Så nu undrar jag: Varför får inte mina profilbilder sådana kommentarer?



Jag förstår då icke vad det är som försigår i era små huvuden när ni förbiser beautinessen.
Och jusstja, inte glömma. Fuck You

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0