Eenn lliissttaa

1. Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
Nalle snäll.

2. Sträck ut din vänstra arm så långt du kan, vad rör du vid?
Ingenting

3. Vad var det senaste du såg på tv?
Män som hatar kvinnor tror jag

4. Utan att se efter, gissa vad klockan är:
18.23
Den var 18.31:(

5. Bortsett från datorn, vad hör du just nu?
Ingenting. Ingenting alls.

6. När var du senast utomhus och vad gjorde du då?
Oj det var läääääänge sedan. Jag var så liten... Jag minns inte 

7. Vad tittade du på innan du började svara på den här undersökningen?
Bloggar 

8. Vad har du på dig?
Ingenting, duuh?

9. Drömde du något inatt? I så fall - vad?
Minns inte:(

10. När skrattade du senast?
Det här är fan sjukt men.. jag tror faktiskt inte jag har skrattat en enda gång idag. Men dagen har sugit av olika andledningar, så jag har inte haft någon andledning att skratta ändå

11. Vad finns på väggarna i rummet där du är nu?
Tapeter

12. Har du sett något konstigt på sistone?
Näe, jag har inte sett Ammani på ett tag

13. Vad tycker du om den här utmaningen?
Känner mig ganska så neutral i sammanhanget. mm

14. Vilken var den senaste film du såg?
Flickan som lekte med Elden. Senaste hela filmen jag sett iaf

15. Om du blev multimiljonär, vad skulle du köpa?
Kläder
Spion
Superkrafter
Robert Pattinson
Gymmaskin till honom
Julmust

Allt en flicka kan önska sig:)

16. Berätta något om dig själv som folk inte känner till.
Oj, vad svårt...
Ok, ärligt talat så är jag smartare än vad jag uppfattas som. Jag ÄR lite trög men jag är fan geni. Under det tjocka lagret fett i hjärnan bor en man. En smart man.

Jag är också mer omtänksam än vad man tror(jag är det på ett sätt som inte märks, hehe)

17. Om du kunde förändra EN sak i världen, utan att ta hänsyn till politik och skuldkänslor, vad skulle det vara?
Orättvisa. Om det är något jag inte tål så är det orättvisa och själviskhet. Jag tänker på både i en vanlig vardag och på alla fattiga barn och andra. Varför ska dem ha det sämre liksom.





Tråkig lista men jag har en tråkig dag så det får duga


Kommentarer
Postat av: Vic

Du kollade inte ens på hela den filmen heller, du sov ju!! xD haha

2009-12-20 @ 20:46:14
Postat av: ammani

ditt jävla mongo ... hahhahah i know u löve me :D

2009-12-22 @ 21:06:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0