Nu får du allt lust att starta en egen blogg bara för att hämnas, huh?

Kom hem för en halvtimme sedan, hade vart med mina kompisar(mamma och pappa).
Heh, skojsig jag är:)
Nej men jag har vart med Johanna och Vic, vi såg på män som hatar kvinnor. Jag tycker faktiskt att den var riktigt bra, men nu måste man ju se dem andra två också...
Men i alla fall. När jag kom dit så satt min brorsa i mitt rum och kollade på min tv, så jag gick ut i vardagsrummet, men till min förfäran så såg jag att det var någon svtskit på, så jag fortsatte vandringen tillbaka till mitt rum igen. Satte mig i sängen med Dino på en stol bredvid varpå han säger med en suck:
"Måste du vara här?"
URSÄKTA?
HALLÅ?
Jag fick tydligen inte vara i mitt eget rum. Nänä.
Jag vet att han kommer läsa det här, så jag ber er att göra följande:
Skicka en hatkommentar och berätta om vreden ni känner mot honom. Hur orättvist han behandlar sin liiiiilla syster.
GO AHEAD.
obs: Inga hatkommentarer riktade mot mig kommer att accepteras i detta inlägg. Det är Dinos tur i rampljuset.
       Spara er till nästa inlägg.
Känn på den, å tappre riddare(bror)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0