PARAMOOOOOORE

Oh My fucking god,
JAG VAR PÅ PARAMORES KONSERT IGÅÅÅÅR!!!!!
Feel the utropstecken därmed.
Det var så grymt jävla grymt och jag är så sickt glad att jag gick.
Åkte med Ammani, och vi hängde på Sarah, hennes syrra och deras kompis som också skulle dit:)
Iiiiiiiih, jag är så jävla happi fortfarande:D:D:D Och jag såg jättemånga emos, det var kul.
Men nu ska här klagas. Det var förband i två fucking timmar, ännu mer tror jag. Kan säga att det var mer än vad vi såg av Paramore-.- och banden sög må jag lova, men man skrek ju med alla andra ändå, hehe, så man var helt slut innan Paramore kom, men det glömmer man ju när man väl ser dem.
Kärlek till Haley iaf, världsskön röst;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0