Vad ni än gör så kan jag göra det bättre

Tjejer lägger in bilder när dem putar överdrivet med munnen och spärrar upp ögonen och skriver 'Jag är konstig, jag vet'.
Rubriken får gärna vara 'Det gäller att bjuda på sig själv' som Paow brukar skriva, tror jag?

Iaf. Det är inte att bjuda på sig själv. Såfan heller.


  • Två hakor
  • Osmickrande ljus
  • Osminkad
  • Glasögon(inte mina though)
  • Ser tjock ut
  • Titta på mitt hår
  • Ser ut som om jag har gula tänder
Ska jag fortsätta? Allmänt ful bild, ni hajar nog.
Detta är alltså ett praktfullt exempel på hur man bjuder på sig själv. Inte många som vågar men vafan, vanlig man vara när man söker jobb, resten av tiden kan man ha dubbelhaka.






Frågan är nu ifall jag vågar klicka på Spara & publiceraknappen...
herregud

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0