Vem är inte TwilightFjortis nu för tiden?

 Jag såg ju New Moon igår...

WIIIIIIHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!
Den var typ precis så bra som jag trodde att den skulle vara, så jag är lite besviken... hehe
Men jag visste ju att den skulle vara en fis i rymden jämfört med boken, så jag är FETANS nöjd ändå.
Sjukt bra.
MEN
Jag känner mig lite lurad. Edward hade ju typ inga muskler.. På alla bilder har han ju liksom värsta magmusklerna så att man får typ kramper.

Men iaf så ska jag inte avslöja för mycket.
Men jag måste få kritisera Edwards snygghet.
Ibland var han snuggast i världen och ibland såg han ut som en docka sydd utav en säck. Om ni fattar...

Men ingen kan förneka att snubben är säxii
Bara titta på detta fuckface lixom:


sötaste leendet...

Usch jag hatar honom<3

Sen så tackar man ju inte nej till jacob heller..

sen så vill jag ge lite cred till kristen aka Bella också för att hon var så söt i filmen



Också avslutar vi med finaste paret:


Kommentarer
Postat av: Victoria

asså shit va snygg han e!! xD och han är bara min! <33

2009-11-23 @ 18:18:54
Postat av: johanna

så jäääävla snygg <33 xD

2009-11-23 @ 22:12:05
Postat av: johanna

asså seriöst.. får man vara så där snygg? GE MIG!!<3

2009-11-28 @ 21:20:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0