satans fanskap

Här skulle jag vara lite(mkt) duktig och lägga in en massa bilder men nänä, nu ska datan sega som ett jävla kolahelvete >:(
Aja, den här hann jag lägga upp iaf.
Bara jag som tycker att skyltdockorna är läskiga? :s
Speciellt MQs:(
Dom lixom bara sitter där och ser mänskliga när man i själva verket kan stycka ner den om man bara skruvar lite här och där...
Den här hade dessutom bara en hand xD Den andra låg bredvid, fotade den men ni vet alla hur det blev med den skiten...
:s
Men idag har jag firat min mamma framåt kvällen hemma hos min M&M(mormor och morfar), men jag var så jättetrött så jag la mig faktiskt och sov på soffan ett tag, fett osocialt ...xD
innan det var jag och pappa(:D) och charlie(-.-) och handlade varma saker;)
jag köpte trosor och ett par assköna strumpor på ica maxi(hehe:P) och ett par skitsöta gråa benvärmare på lindex. Och ett nitarmband osså, jag ska bli emo. mm, gott...
Näe men jag kanske lägger in bilder på allt sen darlings;D
puss<3
vfr är jag alltid uppe så länge?-.-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0