Gröna Lund

Idag var en spännande dag må jag säga. En filmkväll med Johanna och Vic var planerad för att fira friheten(två veckor prao, wiho) men så ringer mamma och undrar om jag vill följa med till Gröna Lund.
Jag ska göra historien kort och ljuga lite grann  så att det går fortare; Mammas kompis fick en massa gratisbiljetter till grönan som öppnar officiellt imorgon, men alla coola fick gå idag istället. Så nu vet alla hur det gick till.
Jag visste att vi skulle dra innan, men trodde att det var på lördag. Men ack så fel... Ooo ack ack ack oo ack ack ack o ack ack ack ack aaa.
Så fredagen slutade lite spontant sådär med Gröna Lund.
Hoppas att ni hade det bra ni med, typ. Fast... som om jag bryr mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0