It´s too late to apologize

jag antar att jag måste höra av mig och be om ursäkt för dålig uppdatering.
Förlåt.
-Fuck no, trodde ni verkligen det?

Antagligen inte, ni har väl lärt känna mig vid det här laget..
Jag ska iallafall hitta på lite ursäkter till uppdateringen som ni kan gå på:
- Det finns hhhjääääättesööta kattuuungar här. ÄÄbuu bah.
- Man blir trött efter praon, fan vilket drag det är på detdär stället.
- Ni vet ju att jag inte skriver i stort sett något om min vardag, så att säga, så ibland slår min påtagliga hjärndödhet till.
- Jag är hos pappa och jag orkar aldrig lägga upp några bilder från denna dator och det är inte lika kul utan bilder.
- Hey.
Så nu vet ni varför.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0