Stanna uppe till midnatt och kommentera grattis or I will do something reeeeally nasty to you

Imorgon är en mycket speciell dag för mig.
Det är en extremt nära vän till mig som jag ser upp till något så fruktansvärt som fyller år.

Hennes namn är Linnea Barkström och hon bor i mitt huvud. Hon är min bästa vän och jag dyrkar henne.
Hennes födelsedag infaller den 7 april och det är imorgooooooooooooooon.
Woooooooooooohoooooooooooo
Yiiiiiiiiiiihaaaaaaaaaaaaaaa
Yabadabadoooooooo
Scoobidoobidooooooo!!

Det var allt.

Kommentarer
Postat av: Hanna

GRATTIS ditt störda fanskap! :)

2010-04-06 @ 19:50:31
URL: http://hannashalva.blogg.se/
Postat av: Victoria

Grattis baby!!!!!!! :D<3

2010-04-07 @ 08:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0