Stryk det där med heeelt rubbat, jag menar heeelt AVRÄTTAT.

Jag är fjuk. Dvs sjuk, i översatt form. Ingen förkylning eller maginfluensa eller så utan något sorts angenämt virus antar jag.
Det jag ville komma fram till iallafall var att mitt i ordinärie fall icke normalbegåvade balanssystem nu är heeelt rubbat. När jag ställer mig upp så kommer liksom alla känslorna på en och samma gång och rätt som det är så ligger man liksom bara där på marken. Hände mig i fredags natt när jag gick till toan för andra gången, gjorde mig dock inte illa konstigt och tacksamt nog, ballt.
Sen idag, och detta är intressant hörrni, så öppnade jag upp skafferiskåpet rätt in i huvudet. Vad jag vet så är det meningen att hjärnan ska kunna navigera huvudets position i alla lägen, men jag kanske har lärt mig fel igen?
Känns inge kul att veta hur mina katter känner sig hur som helst.
Men nu vet jag iallafall om att jag inte vet vart mitt huvud är så att detta inte behöver inträffa igen på ett tag antar jag.

Tjing på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0