Jag måste bekänna en sak

Jag har blivit beroende. Och inte utav choklad, eller shopping som andra tjejer, utan av en sak som gör mig  ännu töntigare än vad jag redan är. 
Det började med en vanlig dag där jag var så extremt rastlöst, att jag till och med hade kunnat tänka mig att umgås med Johanna(illa, jag vet), men så lågt sjönk jag naturligtvis inte. Vad som hände var att jag fick syn på min gamla Gameboy och... Ja, det var väl ungefär det som hände, och nu är jag fast. 
Jag har aldrig känt såhär förut, det är som... som... Som för en fjäril, en sommardag.

Aa, lite bilder på mig och min baby alltså.

Ibland så blir man lite arg

Ibland går Gameboy sönder.
Då bli Linnea ledsen.
Fan



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tack.... vad gullig du är!

2010-02-07 @ 21:17:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0