Linnea filosoferar

Det här behovet människor har, främst ungdomar, att vara som alla andra. Att inte avvika från mängden.
Jag fattar inte riktigt grejen.
Om man är som alla andra... Vad är det för liv?
Jag vill vara oersättlig.
Om jag dör vill jag inte att folk ska tänka "Faan vad synd... Hon som hade så stor TV"
Dem ska inte sitta hemma en dag efter och fejkdeppa för att det är vad som förväntas utav dem, 
utan dem ska gråta i en månad och sedan ta självmord för att få träffa mig igen. 
'See you in hell' ska få en ny betydelse.

Jag är inte världens ovanligaste, men jag är fan inte vanlig. 

OCH TACKA GUD FÖR DET



Kommentarer
Postat av: Irony by Linn

Håller helt klart med dig! Alla är vi olika, men ändå jämlika!



Ha det gött! =))

2010-01-05 @ 19:49:12
URL: http://linnedins.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0