Vad är det som händer med mig?

Jag kan börja med att berätta att jag har en funktion på min mobil, att om jag låter mobilen spela in 10 sekunder av en låt så kan den sen berätta vad låten heter, vilket band det är osv. Nu till poängen:

Igår satt jag i bilen med pappa och hade radion på och hade allmänt tråkigt. Sen kom det en låt som jag inte riktigt kände igen, men jag kände att detta skulle kunna vara någon som jag gillade, så jag använde den här låtläsaren, mest för att göra något. Men när den höll på så hann refrängen på låten börja och jag hörde att det var Westlifes nya.
Längst ner på mobildisplayen fanns en knapp med ordet 'hjälp' på. Jag tryckte på den. 

Kommentarer
Postat av: vivvi

Kika in i min blogg, tror du komemr gilla den! ;D



/vivvi

2010-01-06 @ 11:57:13
URL: http://entilljaevlablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0