But hey that´s just me

Jag kan snabbt dra dagens skämt: JAG.

Scenen utspelar sig i matsalen och i mina händer bär jag en mattallrik och ett glas mjölk, på fötterna satt troget mina kära klackskor.
På golvet fanns vatten, hal skit det där.
Jag tror att ni redan hajat vart jag är påväg så jag behöver inte dra den långa verisionen, men ögonblicket därefter låg jag på golvet med mjölk i håret och.. aa överallt faktiskt.
Maten på golvet, fullt av mattanter som plockar upp efter mig runt om.
Det var länge sedan jag skrattade så mycket, jag var nog mer blöt av tårara än själva mjölken.
Så det var kul.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha det var så jävla kul xD det e så synd om dig för det händer alltid dig, stackarn<3

2010-03-10 @ 22:02:49
Postat av: Hanna

In my ass bruden, DU kan INTE se skillnad på olsentvillingarna. Bara om jag är en ko, och tyvärr så är det inte så! :) Kul att du ramlade, mycket roligt faktiskt. Hade dött(garva så mycket att jag itne kunnat andas, ungefär) om jag såg det! :D

2010-03-11 @ 16:16:27
URL: http://hannashalva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0