Detta inlägg hamnar inte helt felgrundat under kategorin tabbar

Javisst fan. Detta har jag ju inte berättat än, det hände ändå för en vecka sedan. Men ni vet vad man brukar säga, "Den som är seg på något är oftast jättesmart egentligen".

Iallafall. Jag var hemma hos Ammani i lördags, osså när jag skulle gå på toa och vänder mig om och ska kolla mig i spegeln, så hör jag ett 'plopp' ifrån toan.
Vad jag tänker är, 'Faan, nu sabbade jag deras sån där färgglada rengöringsgrej' som många har i toan ni vet?
Så jag kollar ner i toan och ser i stället baksidan av min mobil ligga där på botten.
Det står still i huvudet en sekund innan allt händer i en jävla fart.

Fort plocka upp den(jag vet, euw), kolla om den funkar, tänker 'någon där uppe måste gilla mig', håller mobilen under vattenkranen för att om den klarat sig i toan så klarar den sig en sekund under kranen också, torkar, försöker vara snabb åta helvete med att lägga över alla kontakter till sim ifall den skulle toppa av, ASGARVA. 

Garvade nästan till jag bölade, lugnade ner mig och gick in till Ammani och garvade mer.

Det var en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0