Katten Trulle skulle baka bulle. Sen föddes Bob. Hängde ni med i metaforen där?

Hittade nyss två videor som jag la in på Youtube för jättelänge sedan men som inte funkade då, men så när jag kollar nu så funkar dem iallafall.
How great?
Inte så great egentligen för nu känner jag att jag måste lägga ut dem fast dem är rätt töntiga till och från..
Men vi vet alla redan att jag är en tönt så ni kanske inte give a crap anyway.

Minnen dethär ger alltså. Den bästa tiden i mitt liv. Tiden med Bob. Ert bästa minne kanske är tillsammans med din bästa vän på planet påväg mot Turkiet. Eller när din pappa lärde dig cykla. Eller när din mamma bakade en paj men tappade den på din lillebror. Det finns många bra saker.
Men jag spenderade den med en katt. Fast inte vilken katt som helst, såklart. Utan med katten Bob. Soulmate, BFF, Bäverbög. Kärt barn(ödla?) har många namn.


Jag är så snäll mot mina katter.
Innerst inne älskar jag dem men jag vill inte visa det för dem för då kommer dem att tro högre om sig själva än vad dem är och då kommer dem att börja äta mindre för dem vill bli fotomodeller och då kommer dem få anorexia.

ÅH BOB KOM HEM


Kommentarer
Postat av: Lovisa

sv: Nämen, vad kul! Jag gillar också Paramore, 3 dors down och Sum 41! :D



Var du på Paramores konsert på Arenan? :)

2010-03-13 @ 09:32:35
URL: http://lovisasrum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0