We'll see, my friend, we'll see...

Dethär är alltså en piercing. Fyfan vad obehagligt att gå runt med en sådan där på ryggen?
Jag tycker att det ser lite coolt ut iallafall, men missförstå mig inte. Jag tycker att det ser... Det äcklar mig faktiskt lite.. Det blir liksom lite jobbigt att kolla på.
Men jag vet inte, det fascinerar mig, tror jag.
Hua

För mig räcker det med kanske en navelpiercing eller så, sånt där måste ju ske i endast extrema emofall, väl?
Jäjä, vi får se om det bli någon piercing i naveln nu till sommarn, men det känns som om alla har en nu så jag är inte lika sugen längre.
Jag är lite sån, förut letade jag som en galning efter en snygg skinnjacka(hittade aldrig någon), men nu har alla en sådan så jag känner inte alls samma sug längre, får nog bli någon snygg jeansjacka till sommaren istället.

Vi får se hur det blir, som sagt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0