Idag fick jag..

una plattanga. Inte denna dock

x2
Favoritfilm. Den är grym, se den. En kärleksfilm, men den är faktiskt inte så gayig.
Sista delen på engelska
haha, mer om denna senare. Det är iaf en skiva med bästa bandet evah
y una sånhär:)

Och så ska jag och min moster och ytterligare människor shoppa olimiterat med henne på söndag, cachiing!


För er utan alla hästar i stallet så är mina föräldrar skiljda, så idag firade jag jul med mammas släkt, och imorrn åker jag till pappa och cashar in mera paket:P och på annandagjul åker jag till min farfar och firar jul igen. Huuh, det är körigt;)


Måste slänga in att min kusin är jättegullig. Jag visste faktiskt inte det innan. Iaf, han hade på sig en jättesöt pepparkaksdräkt på sig, hiiihiii^^

Hoppas ni hade una navidad jättebra:)
Pööözz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0