Jag är inte bäst

Men jävligt bra.

Fick vg i allt och mvg i engelska.
Tillåt mig skriiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiika.
Det är omöjligt att få mvg i något i min skola, speciellt första terminen med betyg.
Men som jag sa, jag är jääääävligt bra

Dessutom(det är fan sjukt, men sant) ska jag få 700kr utav pappa för det. Vi hade sagt att jag skulle få 50 för varje VG och 100 för MVG, så jag messade pappa:

jag: jag fick vg i allt och mvg i engelska

pappa
: bra, hur mycket har du tjänat ihop då?

jag
: 650, men är inte det lite för mycket?

pappa
: Du får 700


Det är min pappa det. A gift from above.
Men han är fan helt lost i skallen. Jag skulle ha kunnat lura han på så mycket pengar, ni anar inte. Typ varje gång jag kommit hem och sagt att jag fått tex mvg på ett prov så har han fått för sig att jag ska få pengar för det(fast att jag bara ska få pengar för terminsbetygen).

Jag svär, han skulle inte reagera ifall jag ändrade beloppen från 50 till 500.
Jävla tur att jag är så snäll.

Men han är min favvoflinta så allt rullar ändå♥

Haha, finaste

ps: skratta inte jag slår vad om att min pappa är snyggare än din pappa

Kommentarer
Postat av: Anonym

älskar jäveln !!!!!!!!!!!1

hahha ska skafffa hata henke. com grupp jävlar va rik ja kommer bli :D

2009-12-22 @ 21:14:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0