Juleklapps

Var iväg en stund och kollade på julklappar idag, några följde med hem också.
Men jag har no fucking clue om vad jag ska köpa till min oändliga brödraskara.
Vad köper man till en kille? Har fyra bröder att handla till... Challe borde iofs inte vara så svår, han är rätt retarded så antingen köper jag nåt från BR eller något med kossa på.
Då blir han glad.
Men sen då? Nån som har en idé kan ju tipsa i det överbelastade (utrymme för suck) kommentarsfältet.
Gärna något roligt eller diskriminerande. Sånt gillar jag



Har btw ätit tacos

Kommentarer
Postat av: Hanna

HIHIHI! :D den är bäääst.

God morgon förräääääää(e)sten.

wihooo! :)

2009-12-06 @ 12:21:29
URL: http://malmfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0