Till dig Edmundo, piggelinjävel

Jag har en sorts vrede inom mig
Hur kan det komma sig?
undrar ni
jo, det gick på spanskaprovet ganska dåligt
så känns inte allt så värst pråligt
Nog med poesi, jag var ett halvt poäng ifrån VG på spanskaprovet
wtff?

Gå o dö Eddie, gå och dö.
Eller förlåt, gör inte det, jag vill dig inte illa egentligen.
EGNTLIGEN
Men det har ju hänt att folk fått blackouts och dödat människor utan att tänka sig för?
huh?
Usch vad hemsk jag är, men ni hajar poängen? Lyckligtvis har jag inte spanska förrän på torsdag igen.
Men då ska han få se på andra BULLAR

Det var alltså meningen att jag skulle se ut som en bulle, men jag tycker att jag lyckade ganska bra ändå?


Kommentarer
Postat av: johanna

INGEN PIGGELIN TILL DIG EDMUNDO!! XD

2009-12-07 @ 21:16:50
Postat av: ammani

linnea du e bara för sexig .. helt otrolig särsklit när du tar såna bilder :D

2009-12-09 @ 21:09:04
URL: http://ammanis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0