torsdagfredag

Slänger snabbt in lite tråkig information(känn er dissade, personerna nämnda nedan)
Joahanna och Vic sov över hos mig och vi hade det mys med pizza och godis (OCH JULMUST!!!!!!)
Vi hyrde 'Flickan som lekte med elden' som inte alls var lika bra som första men det gick:)
Sedan idag åkte vi till täby, spenderade bara 40 kr. Makalöst.

Hej då:)

omg jag har lov jag ska få julklappar jag ska äta julmat jag ska shoppa jag ska framförallt sova ingen ringer och väcker mig

hah, som om någon skulle ringa mig

Herrejösses.
Hur mobbad är inte en person som mobbar sig själv? Någon får dra upp mig om jag börjar sjunka ner till Sebbes nivå, lova mig det.
Snälla?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0