ZZzzZzZzZZzZzZzZzZzZzZzzZzzzzzzzzzzzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.............--------------------...........................---------------------------------------------------------ZZZZZZZZZZZZZZZZZZ HOST

Var så sjukt trött när jag kom hem idag. La mig i sängen och somnade jag vet inte hur länge. Men max en timma kanske? Sedan blev jag påtvingad att laga middagen till familjen. Men det är sådant man får ta. Jag är inte fyra längre så jag borde klara av det utan att klaga:) 
Men shit vad tjocka alla är här hemma alltså. 1,2 kilo fisk och tre gånger så många kilon potatis.
whew!
Men nu så ska jag keep cooking those bastards, så vi hörs sen;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0