Cashiing$$$

Pengar idag:D Tänkte bara att alla skulle få veta det.

Satt uppe och såg på två skräckfilmer igårx)
Den första var någon japansk skit som inte var ett piss läskig. På Ztv gick den. Sen såg jag en som hette någonting med haunting. Den var bättre, men inte speciellt läskig den heller. Kommer ihåg att jag såg den när jag var liten och att jag höll på att skita på mig då xD Men den var helt ok då.

Bara jag som tycker att det inte finns några bra skräckfilmer längre? jag har inte sett så många men man har ju inte blivit riktigt skrämd av någon.
Jag ska fan filma in en egen film med mig i huvudrollen:) Då kommer alla bli rädda;)
Så får det bli.

puss(:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0