hmm...

har vart dålig uppdatering idag, men I don´t give a damn. Bara så ni vet älsklingar<3. 
Haha, när Johanna skrev ett inlägg skulle hon skriva en lista på allt jag är dålig på (hon och Vic har gjort det förut, en jävligt långXD) men hon kom inte på så mycket  (Jusste där ser du, dålig är jag inte!) så det blev ingen, kanske någon annan gång:).
Vad annars då? Jag och joojo rappade och hade kuddkrig, hade maskara i hela facet efter det xD
Just nu sitter jag och käkar sån där färdigpaj, jättegott faktiskt:) Herre, idol börjar ju snart!
Ingen puss idag, hinner inte!
HeHe, kantarell

Kommentarer
Postat av: Hanniz

åhh det som e så gott, stekta kantareller me smör smarrigt =)

2009-10-10 @ 01:17:13
URL: http://hanniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0