Johanna här

Heej Johanna här. vi är hos linnea just nu, kom nyss hem, för 2 timmar sen...
vi har inte gjort så mkt än så länge, så det är på tiden att vi gör något ;)
vi va o köpte godis o läsk i centrum idag, jag köpte för 12 kr o linnea köpte för 42 kr... den lilla tjocksmocken...
måste bara säga att linnea köpte 1,5 liter sider... ja är man törstig så är man...
vet ni jag skrev ett inlägg förut med det dampa så jag fick göra ett nytt, tack vare linnea. ;)
nej jag kommer inte på någonting att säga. Jag kanske kommer tillbaka nån annan gång vem vet ;)

Så fortsätt att läsa linneas blogg. jag vet att den värkar lite... ja. men ge den en chans!
Kram johanna!!



jag o linnea på skolavslutningen <33


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0