Min mammas bastu

Just nu sitter jag hos pappa och kollar på typ spy kids elr vad det kan vara xD Håller på att tvätta, duktig som man är;)
Men nu till ämnet!
Såhär ser det ut i min mammas bastu:
Jag vet att bilden suuger, men det är iaf chips på bilden. Chips och åter Chips. Och säkert några ostbågar också:)
Vi gillar chips, hehe
Men om man ska hålla sig till verkligheten så kommer dem från mammas jobb(jag älskar mammas jobb, ni anar inte hur mkt kakor och skit vi får från dem, så jävla gott:P) men still, dem finns där;):P

Kommentarer
Postat av: johanna

ni är tjockisar allihop xD (a)

2009-10-10 @ 13:46:58
Postat av: Victoria

SVULLO!!

2009-10-10 @ 22:09:50
Postat av: Emma

Hahah lyxigt :)

2009-10-11 @ 10:17:03
URL: http://embelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0