Näääis

Fan vad skönt. Skrev precis klart No-uppsatsen lite sådär småspontant mitt i natten.
Men nu är det färdigt och jag är ändå hyfsat nöjd. Men jag har fortfarande inte fattat 100% vad man ska göra, men gjord blev den så jag ska inte tänka mer på det. Blir kul att lämna in den på tisdag, två dagar i förväg. Pluspoäng, I like.

Någon dag i helgen ska jag orka med att skriva på So-projektet också, kanske tillochmed skriver klart den, får se.
Osså ska jag hinna med att träna en gång i helgen också. Och imorrn kommer FaFa(farfar, idioter) hit och firar mig lite eftersom att han var borta innan.

Så där har ni min helg som låter skittråkig, men det ska nog bli kul:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0