Shoeaholic

Var och shoppade skor förra söndagen, men jag har inte orkat bry mig om er ordentligt förrän nu. Synd.
Här får ni kika på mina härligt asbleka ben:






Allt ifrån skopunkten. Vill faktiskt hylla deras skor för iår, det fanns massa fint som jag ville ha men som plånboken dissade.

Det fanns ett par till högklackade som jag ville ha, men som var mer "finskor" som jag - mogen som jag är - lämnade kvar i butiken med metaforiska tårar i ögonen. Sedan några dagar efter åkte jag, Ammani och Sarah in till Arninge, och jag visste redan innan att jag skulle få återfall, så nu har jag dem här med mig iallafall.
:)
Ska få dem i födelsedagspresent av mi mama^^

Så nu vet ni vem som kommer vingla omkring i höga klackar snart.

Kommentarer
Postat av: ammani

så jävla fina!!! <33

2010-04-05 @ 20:53:22
URL: http://frommee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0