11 sanningar om mig

  • Jag har varit beroende av tetris. Alltså TETRIS. Det sträckte sig till och med så långt att jag låg sömnlös om nätterna för att såfort jag blundade så såg jag dem där kubhögarna som sakta och stötvis rörde sig mot botten. Jag överdriver inte, jag svär. Det var hemskt.
  • Jag ÄR ballare än jag ser ut.
  • Jag är kamerafientlig av den högre graden.
  • Jag är extremt lättskrämd (uttnyttjas helst inte!). Det har hänt något med mig, jag var fett cool förut.. Sen försvann det.
  • Jag kallas Lasse
  • Om det går att misstolka det någon säger som sexuellt så gör jag det.
  • Jag kan inte simma under ytan utan att hålla för näsan och att dyka går mestadels åt helvete.
  • Jag ÄR inte ond, tyst Danne.
  • Jag tror inte på kärlek vid första ögonkastet.
  • Det bästa jag vet är min ex-katt Bob. Ni får skratta hur mycket ni vill, men det är sant. Det gör ont av saknad när jag tänker på det lilla fanskapet. Kattjävel♥
  • Scary Movie är typ det roligaste jag vet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0