Så jävla bäst.



Om jag får säga det själv alltså.

Kommentarer
Postat av: DittStörstaFan

Asså aaaaaahhh! Jag blir galen av att läsa din blogg för jag vet att jag aldrig kommer att få ta på dig Linnea! Du är så sexig, och nu när du odlat mustach så blir pressen för stor, jag vet inte om jag orkar leva längre! Men för din skull, så ska jag stanna kvar här hos dig. Det blir ju inge kul om du bara har en bloggläsare kvar liksom, så jag ska stanna. För din skull.

Jag älskar dig Linnea <3

// Ditt största fan Linnéus

2010-08-28 @ 14:09:21
URL: http://barkas.blogg.se/
Postat av: Axel

Fan nån hann kommentera innan mig, jag skulle ju kommentera alla inlägg ;)

2010-08-28 @ 17:13:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0