Shit vad smartare jag känner mig nu när jag skrivit det här inlägget.

Ni kommenterar inte.

Jag kommenterar aldrig andras bloggar själv heller så jag förstår att ni inte orkar,
men en liiten kommentar om att jag är störd i huvudet eller har något i
ansiktet jaha oj det var bara din näsa eller NÅGOT liksom. Jag är öppen för allt och det mesta.

Så om ni känner någon hatkommentator, eller någon annan som kanske till och med just specifikt hatar femtonåriga brunetter i grå converse som gärna splashar upp cyniska texter på sin blogg, snälla tipsa om mig! Bring 'em on bitches!
Jag har liksom inte ens någon stolthet som de kan beröva mig på så jag är helt osårbar (de som dock ens viskar ett ont ord om mina tofflor kommer OMEDELBART och OBARMHÄRTIGT att hängas ut på bloggen. Men annars så).

Och jag är dead serious med parentesen. Jag skriver en dikt eller något om denne framtidsspått olyckliga människa, vars innehåll inte alls kommer vara till dennes fördel. Inte ALLS.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0